Altınyayla SEO

SEO söz konusu olduğunda eşzamanlılığın ve tutarlılığın uzun bir yol kat ettiğini hatırlamak önemlidir. Google ve diğer arama motorları meta açıklamanızda uyum bulmazsa, daha alakalı gördüğü içeriğin farklı bir bölümünden bir metin seçkisi çekilebilir. Bunu yaklaşık 140 – 160 karakter arasında tutun. URL’ler – URL, bir Google Aramasında sayfa başlığınızın altında görünür ve kullanıcıyı web sitenizde tam olarak nereye gideceğini gösterir. Bir URL kısa ve öz olmalı ve en önemlisi, içeriğin başlık etiketi ile örtüşmelidir. Anahtar Sözcükler – Bunlar, başlık etiketlerinde, açıklama meta etiketlerinde, URL adreslerinde ve içeriğinizin tamamında kullanılan çok aranan sözcüklerdir. Hangi anahtar kelimeleri kullanacağınızı nasıl biliyorsunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir