thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en yararlı malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu dokunma noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter esasarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine birliklar ve teknik özetler ya da iş özetleri hakkında malumat muhtevaerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek yerine açılmasını ve okunmasını peylemek muhtevain bedel çıkarmak kritik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve dikkat çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar düşünmek zorundasınız. Video pazarlama Video en takatlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve sondaj muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video paylaşmak, hapishaneğinizi elan lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu dikkat çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belli bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en önemli sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile sargılantı düşünmek muhtevain harika bir önem. Her sosyal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine sahip olsa da tümü bayağı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle dağıtmak istediğinizi her ahit oda önünde bulundurun ve buna için düzenleme kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde istifade etmek muhtevain dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan lüks etkili kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt sağlam muhtevaermiş kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar dikkat çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, hapishaneğiniz erek kitlenizin yalnızç ve dikkat kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain bedel sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabil muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, arama sonuçlarında elan yüce sıralarda ve elan sık görülür, hapishaneğinize gidiş geliş artışı sağlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna ilişkindır. Web hapishaneğinizde yararlı antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan lüks sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu elan yararlı hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda elan yüce gerilar sağlar. Mualla itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi birliklar başlamak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya gelen her tıklama muhtevain ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), önemli el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve sargılantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (elan lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir