Bu, twitter pazarlama stratejisi araç kemerinize ekleyebileceğiniz başka bir araçtır. Markalar Twitter’da ne tür gönderiler yayınlıyor? Yaptığımız en son sosyal medya sektörü kıyaslama çalışmamıza dayanarak , en çok görseli basın ajansları yayınlıyor, bunu restoranlar-kafeler ve holdingler izliyor. Ne yazık ki, video hala markaların içerik stratejisinin küçük bir parçası. Ayrıca, gönderileriniz yalnızca yüksek kaliteli, alakalı görseller içermelidir. Video içeren Tweetler, resimli tweetlerden altı kata kadar daha fazla etkileşim alabilir . Video formatı, sektörünüzden kişilerle sahne arkası, ipuçları ve püf noktaları ve röportajları paylaşmak için çok daha kolay bir ortam sağlar. Kitlenizle daha hızlı bağlantı kurmak için canlı videolar kaydetmeye de başlayabilirsiniz. Videolar, kaydınızı durdurduktan sonra tweet olarak gönderilir. 7. Twitter Reklamları Twitter Reklamları, eksiksiz bir twitter pazarlama stratejisine mükemmel bir ektir. Hesaplarınızın takipçilerini büyütmek veya dönüşümleri artırmak istiyorsanız doğru yere geldiniz. Video görüntülemeleri, erişim, web sitesi tıklamaları, takipçiler, katılım ve daha fazlası gibi hedefler hizmetinizdedir. Hangi hedefi seçtiğinize bağlı olarak, maliyetlerinizi de etkileyecektir. Ayrıca, reklam öğelerini kitlenizle alakalı hale getirdiğinizden ve uygun bir harekete geçirici mesaj bulduğunuzdan emin olun. Bazı örnekler şunlar olabilir: şimdi satın alın veya şimdi denemeye başlayın. Düşük performans gösteren bir kampanyayı durdurmayı unutmayın. 8. Analitiği avantajınıza kullanın Twitter’ın yerel uygulaması Bunun, etkinliğinizin geniş bir görüntüsüne sahip olmanıza yardımcı olacak birkaç metriği vardır: Yerel Twitter analizlerine erişerek, 6 günlük bir süre içinde atılan tweet sayısını, en çok atılan tweet’leri, hangi tweet’lerin en çok yanıt aldığını ve hangilerinin terfi edilenlerin sonucu olduğunu görebileceksiniz. Twitter’ın yerel analizi Twitter ayrıca son birkaç günde kaç tıklama, kaç retweet, beğeni ve yanıt kazandığınızı size gösterecektir. Bu verilere bakmak ve sürekli olarak izlemek, belirli gönderiler için bir tercihin yanı sıra sürekli büyümenizi fark etmenizi sağlayacaktır.